Opstelle oor: & quot; leer en ontwikkelingstrategie in implementering & quot; Resultate resultate 1 - 5 van 9 opstelle met die woorde leer en ontwikkelingstrategie in implementering. 1. Die ontwikkeling en implementering van Dubbele Branding strategie in ontluikende markte. 'N Gevallestudie van Volvo CE en SDLG in Brasilië 2. Greening potensiale en Limits van Eco-Etikettering skemas in die EU. 'N evaluering beleid met 'n fokus op klein ondernemings in die Duits-koffie verwerking sektor Universiteit opstel van Södertörns högskola / Institut för naturvetenskap, Miljö och Teknik Abstract. Soos die MKB transformasie om volhoubare praktyke in die vervaardiging, verwerking en dienste, verklaar om die sleutel tot 'n groen groeimodel wees, die navorsing in hierdie tesis is daarop gemik om te verstaan hoe eko-etiket 'n deel van wat kan wees. Ten einde hierdie komplekse probleem te benader, die tesis het ten doel om die vergroening potensiaal en die grense van die hedendaagse eko Regelingen vir SME produk binne die Duitse koffie-verwerking sektor te identifiseer. LEES MEER 3. Strategie Ontwikkeling vir die bou van digitale versamelings van die Universiteit van Cape Coast Biblioteek, Ghana: 'n gevallestudie Universiteit opstel van Högskolan i Borås / Institut Biblioteks - och informationsvetenskap (BHS) Skrywer. Nesba Adzobu; [2013/11/19] Abstract. Strategiese beplanning is 'n kritieke kwessie vir hoër onderwys akademiese biblioteke, veral in ontwikkelende lande soos Ghana, as gevolg van beperkte finansiële hulpbronne en die vinnige verandering in die inligtingsomgewing gedurende die laaste paar dekades. Teorie-toetsing gevallestudie metode is gebruik in hierdie tesis om strategieformulering en - implementering te ondersoek in die bou van die digitale versamelings van die Universiteit van Cape Coast Biblioteek (UCCL) in Ghana. LEES MEER 4. SSAB Global Business Development. 'N Studie van die Internasionale Bemarkingsraad Uitbreiding Model vir MWP in China Universiteit opstel van Mälardalens högskola / Akademin för Ekonomie, samhälle och Teknik Abstract. Die doel van die navorsing is om te bepaal of die franchise konseptuele model is 'n toepaslike model vir die MWP internasionale mark uitbreiding in China. Die assessering sal uit deur die uitgebreide ondersoeke na SSAB / MWP interne en eksterne kragte insluitend oordrag van kennis in die MNC, posisie gebou in korporatiewe netwerke, produkte posisionering en verkope situasie op die Chinese mark om die risiko en geleentheid definieer word. LEES MEER 5. Strategie 2 Prestasie. Turing Strategie 2 Performance deur suksesvolle implementering
No comments:
Post a Comment